29 Nisan’da sezeryanla doğum yaptım. Bebeğim sarılık oldu. Doğumdan beri bir çok kez hastaneye girip çıkmak zorunda kaldık. Dün ışın için hastanede yattı. Zaten doğumda da 1,5 gün hastanede yattım. Dünden beri boğazım ağrıyor ara ara da çok şiddetli olmasa da öksüresim geliyor. Ateşim yok. Çok korkuyorum. Bu konuyla ilgili kimle görüşmeliyim. Sağlık bakanlığını mı aramam gerekiyor yoksa hastaneye mi başvurmalıyım? Daha önce corona olmuş üyeler varsa bana yardımcı olabilir mi?