Cigdemcey Kan ilacı mutlaka kullan canım. Bize 4 aylıkken sağlık ocağında ölçüm yaptılar kanı çok yüksek çıktı kan ilacını ben vereyim sen içirme dedi ebe. Bir ay sonra da doktorumuza kontrolle gittik. Ebenin söylediklerini anlattım. Olur mu öyle şey bu bebeklerde kan fazla da olsa büyüdükçe azalır damlayı içirmemek gerek dedi. Ayrıca kan testi de yaptı sonuç 11 çıktı. Düşmeye başlamış hemen için dedi. Şimdi 8 aylığız aşı için sağlık ocağına gittim. Rutin izlemi de vardı. Kanına baktılar 9 a düşmüş 🤦🏽♀️ Kan damlasını günde iki doz vermeye başladık.