Songultugra benim bebegim 2ay 17 gunluk 2-3 haftadir gece 12-12.30 gibi isiklari kaptip sessiz ortamda emziriyorum memede daliyor hop uyaniyor ayakta salliyoruz bazen uyuyor bazen uyuyup uyaniyor tekrar, bdaha emziriyorum bu defa iyice daldigindan emin olunca besigine yatiriyorum biraz bekliyorm baktm uyuyor ben de yatiyorum. 1-2 saatte anca uyuyor derin uykusuna. Sora ise sabah 6-7 gibi uyaniyor emziriyorum hic istifini bozmadan direk yine yataga, bi iki saat daha uyuyor sora kaka seansimiz var kendi uyaniyor ikiniyo ediyo altini degistiyorm bi iki saat uyanik kaliyor sora yine emzirip ayaklarimda salliyorm iyice dalinca yine besigine koyuyorum. 40i cikana kadar besige koyar koymaz uyandi geceleri uykuya cok direndi ama suan duzenli uykusu cok sukur🧿 boyle gunduzlerinde 2-3 saat uyanik kalip yarim saat bazen bir birbycyk saat uyuyor. Oyun halisinda zaman geciriyor veya konusuyorum muzik aciyorum guluyor bol bol agulamaya calisiyor sesler cikartiyor epeyce konusuyorum onunla. Zeka kartlarina baktiriyorum ne anlar onlardan bilmem 😂 bazen kartlara sasirmis gibi bakiyor bazen heycanlanip cirpiniyor 😹 Gunde iki uc kez kaka yapiyor sabah ogle aksam gibi 😅 2. Ay asisinda 4800gr di sadece anne sutu aliyor genel
olarak bu sekilde geciyor gunlerimiz 🥰