Songultugra tam da 2, 5 aylık olduk 😍 gece uykusu iyi. Gece emzirsem sabaha kadar bazen bi bazen iki defa kalkar. Sabah 7-8 gibi kaka faslımız var. Eğlenceli geçiyor ıkınıyor ağlıyor gülüyor emiyor falan bi saat ordan geçiyor. Kakasını yaptıktan sonra emzirip uyutuyorum.9 - 9.30 gibi. sonra onunla birlikte öğlene kadar uyuyoruz . Öğlen uykusu ve emmesi çok çok düzensiz. Sürekli emer ve uyurken de ufacık seste uyanıyor malesef. Ev kalabalık herkese sus pus diyene kadar da uyanıyor. Kilosu da 2. Ay kontrolünde 7 ydi. Şimdi ne kadar bilmiyorum 🤷♀️❤