Hepsi ticari amaçlı uydurulmuş şeyler. Bebek sanki normal kaşıkla tabakla yiyemiyor tuhaf tuhaf şeyler :) ama bak avent wasabi ve baby plus termos hayatımı kurtaran ikili. İrmik konusuna gelince bimin irmiği daha ince taneli ben ondan alıyorum. İrmiği önce pişirip ılımaya bırakıyorsun o arada elma muz ne istersen eziyorsun irmik ılıyınca karıştırıyorsun içine istersen ev yapımı büskivi pekmez falan ekliyorsun mis gibi kaşık maması oluyor