taze_anne21 Slm kızlar bebeğim 46 günlük çok fazla gazı var biogaia kullanıyorum,burda gördüğüm kadarıyla biogaiaya ek olarak sab simplex iyi geliyormuş,coronadan kaynaklı doktora da gidip soramıyom kullananlar bilgi verebilir mi kaç damla veriliyor?
Deletedmom298 taze_anne21 Ben ikisi aynanda kullanıldığını zannetmiyorum. Ikisi farkli damlalar cnku. Sab banada verdi doktor bir halta yaramadi. Bitince daha da almadim. 15 damla vermisti 6 saatte bir
Sumre0681_ taze_anne21 günde 4 kez 8-12 damla arası demişti doktorum. Ama ilk kullanımda etki göremezseniz sizi yanıltmasın 2 düzenli kullanımda etkisi gözle görülüyor ben çok memnun kalmıştım
taze_anne21 Amineeem ben de 8 damla denedim ama fayda etmedi sanki dün çok uzak bi tanıdık bulduk çocuk doktoru ona sordu eşim 6 saatte bir 15 damla verilsin demiş
baybmom Benim hayatımı kurtarmıştı o damla. Günde 3-4 kere 8 damla. Sadece damla kullanmakla olmuyor arkadaşlar yediğinize içtiğinize de dikkat etmeniz gerekiyor emziriyorsanız. Mama kullanıyorsanızda mamayı değiştirin iyi geleni deneyerek bulun
Ebruuuuuu Sabah öğlen akşam 15er damla toplamda 45 damla sab simplex ver dedi, biogia 5 damla aksam 7-8 gibi ver dedi canım banada.
Ozge-123 Ebruuuuuu sizin bebekler daha buyuk oldugu icin mi acaba biz gunde 5 damla tek kullaniyoruz. 9 gunluguz bu arada
Deletedmom314 taze_anne21 prospektuste 15 damla yazıyor doktor önerisiyle sabah öğle akşam 5 er damla veriyorum hiç gaz problemimiz kalmadı ikinci günden itibaren
taze_anne21 Deletedmom314 canım ben 8 damla verdim ama fayda etmedi doktora sordum 15 damla ver dedi dün akşamdan beri 15 vermeye başladım çok şükür dün geceden beri gayet iyiyiz