SevgiLina_ Kizim 5 bucuk aylik eczaneden bestiron aldirdim esime 20 damla verin demis cok degilmi doktora ulasamiyorum bestiron kan damlasi degil mii kullananlar bilgi verirse sevinirm
Mom9 SevgiLina_ bence çok. Bizde onu kullanıyoruz 6.aydan beri. Kızım o zaman 9kgdu doktor sabit 8damla ver dedi 9.aya kadar. Tabi tahlilde kansızlık falan çıkmadıysa bu söylediklerim
Melegimmm9 SevgiLina_ kilosu kaçsa o kadar damla veriliyor doktorum öyle söylemişti 1 buçuk aydır kullanıyoruz bizde mesela 6 kiloysa 6 damla gibi 😊
Gulcemmm SevgiLina_ canm.bebegin 20kg 20 verilir anca eczane ya sacmalams yada esin yanls anlamis 20damla asiri fazla bn sidefer aldrdim saglk ocagina Vegaferon verdi eger onu kullansaydim 6damlaydi ama sidefer aldm onun icerigi baskayms 5damla kullancam
SevgiLina_ Gulcemmm benim kizim 5900 du gecen ay 6 damla ver demisti bundada 6 versem sanirim sorun olmaz
Asyayse Sedaiseri hayır ama demir takviyesi genelde iki beslenme arası kullanılırsa daha faydalı. Iki öğün arasında veriyorum beslendikten 1.5 saat sonra veriyorum verdikten 1.5 saat sonra yine besliyorum. D vitamini de kalsiyum emilimi arttırır onuda beslenmeden hemen önce veriyrum
Asyayse SevgiLina_ nasıl demiş onu çok şaşkınım. Bende bestiron kendi iletişim numaralarını aradım durunuz farklı belirmediyse her kilo başına bir damla dedi sonra kendimi doktoruma sordum oda kilo başına 1 damla dedi kizim 6.5 kilo 6 damla kullanıyorum.
Asyayse SevgiLina_ hayır odada muhafaza ediyorum yazında zaten sürekli klima açık oda hep 26-26 derece olduğu için dolaba koymam yine