EsinErenAsaf benimde ilk zamanlar yaraydı krem ve zeytinyağı sürdüm öyle düzeldi şuan benim bebeğimde 57günlük ilk zamanlar göğsümün tamamını alamıyordu evet ama şimdi tamamen kavrayabiliyor emiyor güzel yine de gaz sancıları var ilaçlar falan pek fayda etmiyor maalesef yaa bide makat darlığı varmış bebeğimde oyüzden dolayı poposunda çatlak da oluştu baya zor bi evre geçiriyoruz allahım sabır sağlık versin inşallah koşa sürede toparlarlar