Alparslanim Kızlar bisey sorucam geçenlerde mama satan vardı bi hanfendi ben biyerden bi siteden alıyorum sma demişti 400gramini 85tlye hangi siteydi acaba bi bilgilendirse beni
Areliko Alparslanim internetten mama almayın derim geçen gün bende öyle bir hata yaptım 2 yıllık mamayı gönderdiler son kullanımın bitmesine 2 ay var ya el insaf
Nrg Alparslanim BG STORE diye bi site var orda 79 küsür ama ordan hiç almadim Hanibana sitesi var orda 84.90 Oğlumun mamalarını bebekmamacım kırmızı beyaz yada markafarmadan alıyorum
gulsahbaydemir Alparslanim bende o fiyata alıyordum zam geldi bebelaca geçtim 😌 hepsiburadadan bak Bi canım