Seher_Er41 kızım da da vardı, özellikle eklem yerlerinde ve boynunda .umuttepe alerji bölümüne götürdüm. Birsuru ilaç verdiler .4 saatte bir sur dedi.surdukce yayıldı. Diyorum sürdükçe yayiliyo, çok biliyodun da doktor olsaydın dedi bana , tartıştık. Bidaha da gitmefim. Tramadol vardı evde ,daha önce elimde mantar çıktığında kullanmıştım. Bi deneyeyim dedim .bi sürüşte azalttı, 3 gun de geçirdi. Kızım 6 yaşındaydı bu arada .Ara sıra tekrarladıkça sürdük. Artık yok çok şükür.