Minik0212 tamda olumsuz yorumlar var yazık kadına bebegı kılosu düşük dıye uzuluyordur belkı aklı hep bu konuda oldugu için sık post açmıstır kafasına takılıyodur bırde ınsanlar ustune gıdıyor dıye düşündüm ki! Son yoruma bakınca bır kontrol edeyım dedım bebegınız 1 ayda hıc mı kılo almadı hakıkaten nıye aynı postları arka arkaya açıyosunuz dalga mı gecıyosunuz işsiz misiniz?