Yesilk123 Merhaba 4.5 aylık bebeğim var ayak tırnağı batık olmuş melhem aldık amaç basına gelen varmı hangi yöntemlerle geçti ya da huysuzluğu oluyor bu yüzden çok
55eren55 Yesilk123 1 hafta sürdü canım tırnakları çok kısaydı doyduğunda ondan tırnak batması olmuştu oğlumun