Sedanur_Yaprak Gecen aksam acıke gıttık doktor alanı bıle kalmamıs asırı gazı var dedı makattan ılac sıktılar ıkı kere ama haka devam edıyo gaz damlası verdı acaba bı kac damla rezene versem sıkıntı olur mu
Sedaahmet Sedanur_Yaprak birsey olmaz canım. 2 çay kaşıgı felan verebilirsin. Bende vermiştim ogluma. Bide ben kimyonlu su veriyordum arada bir. Gaz cok kötü ya. Allah acil şifalar versin minik bebişe 🙏😊
Ejderhahavva Sedanur_Yaprak valla canım burada bi arkadaş ne kadar zararlı olduğunu paylaşmıştı ama tam olarak zararlarını unuttum ben… kendin içersen zaten sütten geçer iyice araştırıp ver bence
Cktha Sedanur_Yaprak doktorumuz 1 yaştan önce bitki çayı önermiyoruz dedi bende veriyordum ay da yılda bir ana vermiyorum artık
Seherrumeysa94 Sedanur_Yaprak ben 1,5 aylıkken rezene kimyon karışımı yaptırdım eşim organik bitki marketinde çalışıyo yaptı içirdim hala daha veriyorum akşamları rahat geçiyor uykuya sakinleştiriyo 2 çay kaşığı veriyorum şuan 3 aylık ☺️