Defneannesi_ Maddi olarak idare edebilecekseniz en güzelini yapmışsınız, aklın kalmaz bebeğini gönlünce büyütürsün kendini az bilmeye başladığında tekrar başlarsın çalışmaya. Ben de mühendisim bıraktım işi gücü bebeğimle ilgileniyorum çok çok mutluyum yavrumdan ayrılamam😆😆 Tabi maddi durum elvermeseydi mecbur çalışırdım. O yüzden çalışan anneleri takdir ediyorum gerçekten evlattan ayrılmak çok zor, çok zor birşeye katlanıyorlar😓👏