Zynp-demet Bebeğim 9aylik en ufak seste sıçrıyor irkiliyor neden kaynakli olabilir acaba aynı durumda olan varmi
espalp Zynp-demet evim camiye çok yakın ben ezan ve salavat sesinden çektiğimi doğumdan çekmedim. İçini çeke çeke ağlıyor ve çok korkuyor. Uykusundan uyanıyor sabah ezanında 7 buçuk aylık. Çözüm bulamadım ben takipteyim başlıkta😓
Birikiuc Zynp-demet ay bizde de aynı durum var ya uyutup odaya geçemiyprum kapıyı açımca uyanıyor sıçrayarak hemdesonrada aglıyor 😞😞😞
SeymaninMasali Zynp-demet bnmki suan bu durumda dokuz aylik cok korkuyor doktora goturmeyi dusunuyrz bende bekliyim burda
Sugul Zynp-demet benim oğlumda öyleydi ama şuan geçti 13 aylık bir iki aydır korkmuyo artık benim seslenişimden bile korkardı
Zynp-demet espalp bende aynı durumdayım bide üstüne yanında en ufak bi yuksek sesle konusunda bile sıçrıyor gibi oluyor doğduğunda sessiz bir ortamda da büyümedi neden kaynakli acaba
espalp Zynp-demet evet evde hep ses vardı önceden de böyle değildi sonradan etkilenmeye başladı sesten