Merhaba,
10 aylik oglum 4.aydan beri anne sutu veya formul mama almayi reddettigi icin ek gidaya erken basladik. Ilk 2 dis 5.ayda geldi ve arka arkaya… Su an 8 disi var. BLW ve kasik ile karisik sekilde besleniyor ancak inanilmaz istahsiz. 2 aydir da puturlu hicbir sekilde istemiyor, putursuz olsa da 4,5 kasik sonra istahi kaciyor. Blw seklinde kopardigi lokmalari da ya tukuruyor ya da eliyle agzindan cikarip atiyor. Kisacasi ezip yutma problemi var. Tecrubeli annelerden yardim rica ediyorum. 🙏🏻