suuperisii Bebeğin 2 aylık gece yanında yatırdım bi anda öksurunce uykusundan sıçradı ve ağlamaya başladı.Ben tedirgin oldum bu bi sikinti yaratir mu
Deletedmom819 suuperisii yüksek sese alıştırmalısınız. Benim oğlumda korkardı ilk zamanlar. Uyurken tv sesini kısmadım evi süpürdüm vs artık korkmuyor
MelekAras suuperisii bebeğiniz yüksek sese alıştırın biraz en azından ses işittiğinde korkmaz.Şu karantınadan dolayı biz dışarı çıkmadık bebeğim yabancı birini gördü mü ağlamaya başlıyor çok kötü korkuyor heralde.
Boncukgozveannesi suuperisii benim bebeğimde sese alışıktır ama gece yatarken eşim öksürünce falan arada korkuyor normaldir canım
demirboy suuperisii canım o ayda bizim de öyleydi ayak çıtlamasına yere düşen bir şeye ya da eşim öksürürdü korkar ağlardı dr a sordum normal dedi zamanla azaldı şimdi 4 aylık
suuperisii Deletedmom819 yan yana uyudugumuz için yakın mesafede olmamizdan minkaynaklanfi anlayamadım.aslinda süpürge sesine falan alışık.uykuda olduğundan mı böyle oldu bilemedim bunun bi zararı olup olmasını merak ediyorum
Bulutbey suuperisii benim oğlumda yüksek ses müzikte derin derin uyur ama öksürük hapşırma sesine uyanır . Tv hep açıktır etkilenmez. Sanırım aniden gelince irkiliyorlar.