Arkadaşlar merhaba. Bir konuda fikrinize danışmak isyorum. 9 ay 1 haftalık oğlum ani seslerden hareketlerden çok korkuyor. Hep öyleydi zaten tırsardı her şeyden ama büyüdükçe geçer dedim dahada bir arttı. Mesela banyoda çamaşır makinesine çamaşır atıp çalıştırdığımda su alınca bir ses çıkar ya o sesten kprkup banyodan emekleyerek kaçıyor. Önüne bir oyuncak koyuyorum eğer oyuncak ses çıkarıyorsa onu atıp hemen kaçıyor. Mesela banyoya girdim suyu açtım suyun sesinden korktu. Önceden süpürge makinesinden korkardı ama alışmıştı sonra. Ben evi çekerken makinenin peşine dolaşır şimdi. Ama aniden bir süpürge makinesi açılsa korkuyor. Bugün mutfaktayım kapağı açıp tencere kapaklarını kendine doğru çekince düştüler ve ses oldu öyle korktu ki. Anlayamıyorum normal mi. Bazen acaba benim yüzümden mi diyorum. Birde bu aralar sadece ayaklarımda sürekli mızmız asla ama asla yalnız kalmıyor hiçbir şeyle ilgilenmiyor ve yemek yemiyor. Ama korku meselesi beni düşündürdü biraz sizdede öyle mi ?