tuval Oğlum sabah 6 da uyanır sekiz buçukta banyosunu yaptırırım iki saat uyur o uyurken ben de tüm işlerimi bitiririm uyandıktan sonra iki saat falan ilgilenirim onunla.Uykusu geldiğinde tekrar 1 gibi uyuturum.Bi saat yine uyur ve uyanır iki saat yine ilgilenirim 😂 ve yine üç buçuk dört gibi uyuturum.Bi saat uyur ve uyanır yine ilgilenirim 😂saat altı buçuk oldu mu bezini değiştirir karnını doyurur beşiğine koyarım bebegimle konuşarak uykuya dalmasını sağlarım en geç yedide uyumuş olur.Yani demek istediğim şu ki bebeklerin düzenli bi uyku uyuması için enerjilerini atmaları gerekiyor yoksa uyku vakti geldi mi hayatta uyumazlar.Bebegim enerjisini iyice attığı için ve ben de günlük uyku rutini oluşturduğum için hiç şaşmadan her gün aynı saatte uyuyor