Kızlar merhaba, bebeğimin bu ay kilo alımı düştü 4 aylık. Evet zamanla kilo alımı düşer biliyorum ama normal seyirde gitmesini isterim persentile uygun gitmiyor. Kullanıp memnun kaldığınız, şundan şuna geçtik ve daha iyi geldi dediğiniz bir mama var mı? Sma kullanıyoruz ama hiç yaramadı gibi tekrar evolvia ya mı geçsem bilemedim. Eşim bugün mama alacak da maması bitti