Kızlar selam.Sezaryen olalı 6 ay oldu regl olmadım hala,ve emzirmediğim içinde olman gerekirdi dedi doktorum adet düzenleyici ilaç yazdı.21 gün içicem ilacı,ilacı bırakınca hemen regl olacakmışım ve regl imin 3.gününde hastaneye gidip hormon testi yaptırıcam.21 günlük ilaç kullanıcam yani.Doktouma sormayı unuttum daha önce böyle bişey kullanan oldu mu? Kilo verme sürecindeyim acaba kilo aldırır mı bu ilaç😕 Ya da bildiğiniz başka bi yan etkisi?