Tuba92 önce emziriyorum peşine mama veriyorum, önce aptamil kullandık çok mide bulantısı yaptı ve kilo az aldı diyebilirim kabızlık kaka sorunu da vardı, bebelac gold a geçtik bütün şikayetlerimiz geçti çocuğum huzura erdi başta dert ettim çoooook mamayı ama vermeyince aç kalıp acı çekiyo çocuk o yüzden doktor önerisini dinleyin belki zamanla artar sütünüz hemen kötü düşünmeyin