Kaganpasa20 bizim üç aylık kilosu iyi ama gazlı doğal olarak doktor üç saate bir emzir dedi mümkün değil iki saat dolunca ağlıyor oynatarak dikkat dağıtarak bi on dk daha geçmesini bekliyorum sonra veriyorum yani kademeli ilerliyorum ilk üç gün on dk sonra on beş derken alıştırarak süre uzatmayı düşünüyorum birden olmaz ama ne yazık ki beş dk emip bırakıyor kısa sürede acıkıyor bazen iki saati bile beklemiyor ağlıyor bu kötü önüne geçemiyorum bunun zorla ara vere vere 6 7 dk emiyor en fazla sabah 2 saat 15 dk da emmişse akşam başlıyor savaşımız benim ha oldu hevesim kursağımda kalıyor