Arkadaşlar 6 ay 18 günlük bir bebeğim var. Uykuya dalmadan emerek uyuyor bu yüzden uyanınca emmiyor. Sadece uykularda arada 1 kere felan emiyordur. Yani toplasak günde 4 5 defa..
Sizce bu normal mi ? Yoksa ;
-Meme reddi
-Memeden kesilme
-Ek gıda istemesi
Gibi durumlarımı yaşıyorum ?