Biz yaptırdık. Yaptırmak rota olmayacağı anlamına gelmiyor ama daha hafif atlatmasını sağlıyor. Allah korusun olup hastanede yatmaktan veya çocuğumu kaybetmeyi yaşamaktansa aşıyı yaptırmayı tercih ettim… Çok fazla özel aşı var ve fiyatlar yüksek ama bi şekilde yaptırılması gerektiğini düşünüyorum