Busragungor Esim 1 aydir evde patronu ucretsiz izin vermis devlet 1300 tl gibi bi paradan bahsetmisti ucretsiz izne ayrilanlar icin. Patronu bunun icin basvurmus ama hala yatmadi bu parayi alan var mi
Gamzem12_y Busragungor canm ben de ücretsiz izindeyim kısa çalışma olanlar yattı ama ücretsiz izin yatmadı daha
GirayinAslisi Ablami da patronu çıkarmıştı ve 16 martta işsizlik ödeneğine basvurmuuslardi 1 2 hafta oluyor yeni onaylandı ve bugün para hesabına yattı 1580 TL idi sanırım
GirayinAslisi Ayrica e devletten bakabilirsiniz işsizlik ödeneği diye yazınca çıkıyor detayları görüntüle deyip son duruma bakarsınız yatacaksa da yatacağım tarihler yazıyor