Tugba6336 ben ilk bebeğimde kullanmıştım tabi kafası düz olmaya başladığında doktor sürekli tek tarafa yatırma dediğinde farkettim :( sonra netten araştırıp almıştım 4,5 aylıktık kullanmaya başladık en azından biraz toparlamıştı .ikinci bebeğimde hastaneden eve gelir gelmez kullanmaya başladım