Hepinize hayırlı ramazanlar, kızlar ben doğumundan sonra 3. Ay adet görmeye başladım yaklaşık 5 ay düzenli bi şekilde adet görürken bi anda düzensizlik başladı 2 ay olmadım sonra 1 ay boyunca hergun leke şeklinde geldi başına gelen var mı emzirrigim için de adet söktürücü kullanamıyorum malum hastaneye gidemiyorum, fikri olup yazan olursa sevinirim🙏