OzlemAlisa az once hemsireyle konustum, bir de kizamik asisini oteledik cunku..
9-11. Aylar arasinda yapilabiliyor, ancak 12. Ayda kizamik asisinin 2. Dozunu yapacagimiz icin cok da uzatmamak gerek dedi.. Biz de 10. Ayda yaptiracagiz, telas etmeyin hic..