Busragungor Bebegim 2 bucuk aylik yanina yaklasinca surekli gözlerini kirpistiriyo normal mi bu sizin bebeklerde de oldu mu boyle bisey
Nezormus Busragungor aynı şeyi bende düşündüm burnunu kıvırıyor dudağıyla beraber gözüne doğru bana da normal dediler bende tik mi var diye korkmuştum 😂bizde 2.5 aylığı bu arada 😂