Arkadaşlar merhaba. Bebeğim bugün 4 aylık oldu. Aşısını yaptırmaya gittiğimde sağlık ocağından vegafron verdiler ama forumda biraz araştırdım genelde sidefer kullanılıyor sanırım. Bir gönderide inek sütü alerjisi varsa sidefer kullanmayın yazılmış. Ben de alerjiden şüpheleniyorum. Henüz test yaptırmadım ama bebeğimin kakasında mukus ve kan gördüm üç kez. Şimdilik süt ürünlerini ve yumurtayı kestim. Kendi doktoruna gittiğimde test yaptırcam ama ozamana kadar hangi Kan damlasını kullanacağımı bilemedim. İnek sütü alerjisi olup sidefer kullanan var mi veya önerebileceğiniz içeriği temiz başka bir kan damlası?