Selam kızlar bir yaşında oğlum var herseyi kendi yemek istiyor bazen çok güzel yiyor ama bazen oyun haline getiriyor ve yere atmaya başlıyor kesinlikle benim yedirmemi istemiyor. Doymuyor kafama çok takıyorum psikolojim bozuldu artık nasıl baş edeceğim 🤦