elifzeze Merhaba arkadaşlar 8 ay 7 gunluk kizim var iki gundur grip dun saglik ocagina goturdum doktor aferin surup ver antibiyotik yazmayacağım dedi kizim uyuyamiyor burnu tikali elimden gelen konforu onun icin saglamaya çalışıyorum fakat hasta oldugu icin hic birseyden tat almiyor velhasil Ankarada cocuk aciline gidipte memnun kaldığınız bir devlet hastanesi var mi bugun acile götüreceğiz lutfen bir oneri
tutu11 elifzeze dr.sami ulus turgut özal yerleskesi. Muayenelere de oraya goturuyoryz. Personel ilgili ve guler yuzlu
Ctnayse Bilkentin oraya şehir hastanesi yapıldı. Orda açılmış çocuk acil. Hangi hastane bilmiyorum . Bende duyum aldım.