Deletedmom322 Arkadaşlar bebeğimin iki ayağının altında da bunlar var pütür pütür kızarık olmuyo hiç, günlük çorap da değiştiririm. Nedir acaba, neden olur, bilen var mı?
Gulmrt Deletedmom322 sıcaktan olabilir belki fazla sıkı giydiriyorsanız doktorunuza sorma şansınz yok mu emin olmak için
Cemreela Deletedmom322 aynısından benim kızımın boyunun altında var bende 2 gündür merak ediyorum ama doktora gıdemedık. Hastanede karantinadaymış kısacası doktor çalışmıyor ne yapacağımı bılemedım. Annem terlemeden olmuştur bebeklerin cildi çok hassas olur dedi. Çok terliyor gerçektende sıkı da giydirmiyorum ama 🤷🏻♀️
Denizanne Deletedmom322 çoraplarınız pamuklu mu acaba? Siz çok kat kat giydirmesenizde tamamen pamuk olmayan çoraplar terletiyor belki ondan kaynaklı olabilir diye düşündüm
Deletedmom322 Misskokulum hiç aklıma gelmemişti, şimdi iyice baktım da değil gibi ya. Of geçmiyo bi türlü
Deletedmom322 Gulmrt bizim de aklımıza bi tek o geliyo. Doktorumuz devlet hastanesinde bi doktor o yüzden sorma imkanım yok maalesef 😔
Deletedmom322 Misskokulum 1 aya yakındır var 3 hafta falan oldu heralde. İlk bi vardı bir iki tane sonra geçti. Bu sefer diğer ayağında oldu, şimdi ikisinde de var 🤷🏻♀️
Gulmrt Deletedmom322 peki aile hekiminizd ya da aşı takibini yapan hemşireyi arasanız. Huzursuzluğu var mı eğer ciddi bişeyse sürekli huzursuz olur ağlar falan. Kızımın gövdesinde çıkmıştı buna benzer hemşiremizi aradım mustela stelatria önerdi üç günde geçti
Deletedmom322 Gulmrt hiç huzursuzluğu yok, hatta dokunurum falan ağlamaz etmez. Zaten acıda üzerine basamaz diye düşünüyorum. Bende de sebamed bebek kremi ile Pişik kremi var onlardan sürdüm bikaç kez fayda etmedi hiç. Peki sizin bebeğinizin vücudunda çıkan şey neymiş bişey dediler mi
Gulmrt Deletedmom322 sıcaktan olabilir bir de küçük bebeklerde çıkabilir öyle o kremle 3 güne geçmezse tekrar ara dedi sadece ama geçti şükür bence eczaneye bi danışın fotoğrafını gösterin
Deletedmom322 Cemreela benim bebeğimde çok aşırı terliyo. Çorapları hep nemleniyo. Ondan oldu büyük ihtimalle. Ama geçmiyo, o canımı sıktı