Songulnisa Bir ay önce sezeryanla doğum yaptım makattan kan geliyor çok acı çekiyorum yemek yemiyorum 3 gündür durumu yaşayan var mı
Cilek_kentli Songulnisa 3 ay önce doğum yaptım bende de durum aynı. Kızımı aşıya götürünce sağlık ocağındaki doktor krem yazdı. Biraz fayda etti. Sıcak suya oturmanın da iyi geleceğini söylemişlerdi. Onu da denedim daha etkili oldu. Şu an acı çok yok kan da gelmiyor
Kuzuannesi Songulnisa normal dogum olmasina gerek yok. Kabiz olman yeterli. Ayrica bebek asagiya baski yapiyor. Dogumda iyice yirtiliyor sadece. Ben dogum yapmadan oldu o nasil olcak o zaman 😂
Cilek_kentli Songulnisa bı de kabız olmamaya çalışın. O da etkiliyor. Tuvalete gitmeye korkardım. Biraz olsun daha iyiyim
Cilek_kentli Songulnisa geceden suya 4 5 kayısıyı koyar sabah aç karnına içip yerdim. Şimdi de zeytinyağini zeytinin üzerine döküp yiyorum o hemen çıkartıyor tuvalete. Geçmiş olsun
Balbademim3 Songulnisa malesef benim de oldu sezaryen sonrası böyle olacağını tahmin etmemiştim baya kötü günlerdi dr krem ve fitil yazdı çok şükür birkaç güne geçti. Çatlak oluyor canım ondan yapıyor sanırım bana öyle demsti dr
neyzen15 Songulnisa benim 1 ay sürdü normal canım kabızlık sorunu oluşuyor ya o yüzden kanama oluyor bağırsaklar düzenini kurana kadar yaşıyoruz maalesef bunu
neyzen15 Songulnisa beni de mahvetmişti tuvalete gitmek istwmiyordum artık sıvıyı bol tüket kuru kayısı kuru incir falan yemeye çalış🤷🏻♀️