ArasinnAnnesi 9 aylik oğlum var dünden beri ağzına bir lokma koymuyor çok kötü grip oldu öksürükte var ben napcam kızlar doğru düzgün de emmiyor yardim edin bana lütfen nasıl iştahı düzelir
ZeynepDemirCaglar ArasinnAnnesi çok geçmiş olsun 10gundür bende öyle çekıyorum igne verdi dr Şurup büssüri hırıltısı çok var Bide emmiyor sinirleniyor delirmek üzereyim Çok aglıyor rabbım şifa versin tüm çocuklarımıza
Kubrabasar ArasinnAnnesi 1 tatlı kaşığı pekmez 2 yemek kaşığı demlenmiş ıhlamur 1 tatlı kaşığı tereyağı. Tereyağını cezveye koy erisin ama kızartma yap ılıyınca pekmez ve demlenmiş ıhlamuru koy karıştır çok iyi cnm geçmiş olsun
Tlyyldz ArasinnAnnesi dr götürün aynısı kızım da oldu öksürükle başladı,burun akıntısı,ateşle devam etti..çok geçmiş olsun
FundaR Çok geçmiş olsun bence hiç ihmal etmeyin iştahsızlık çocuğı hepten bitkin düşürür bir doktora danışın.
ArasinnAnnesi [bilinmeyen] off ya kuzum nasıl kıvranıyor dün götürdüm ama bu kadar kötü değildi bugün sabah çok kötü oldu sizde de iştahsızlık var miydi
ArasinnAnnesi [bilinmeyen] off ya arasta aynı ben çorba yaptım hiç içmedi sadece pirinç unu muhallebi yedi biraz
ArasinnAnnesi [bilinmeyen] aynen canım ya 3 gündür bu da kusuyordu halbuki hasta olacakmış bem de yemeyince zorladım kustu ama bugün hiçbirşey yemedi ya muhallebi den bi kaç kasık yedi tamam sutum de azaldı artık büyükce çocuk yetmiyor midesi istemiyor ya ondan acıkmıyordur galiba
ArasinnAnnesi [bilinmeyen] ağzını kitliyor canım içmiyor ya bir yudum anca zorla ağzına sıkıyorum resmen
Kubrabasar ArasinnAnnesi dene cnm olmadı bi tarif daha var oda çok iyi yarım ayva yarım elma ama kabuksuz 2 su bardağı suyla kaynat altını kapatmadan önce 1adet tarçın ve 1adette defne yaprağı koy içir buda çok etkili hem hırıltı gemde öksürük için cnn
ArasinnAnnesi [bilinmeyen] canım bide birşey öğrendim araştır istersen limonun yarısını bacağının altına topuklarına uyguluyorsun 1 günde grip geçiyormuş araştır bi googleden ben araştırdım hemen denedim ayak altında emilim kolay olduğu için vücuda yayılıyormuş
ArasinnAnnesi [bilinmeyen] Ahh canım benim kide ateşlendi ateşi yoktu yarim randevu aldım zaten goturecem bizimde aynı öksürükten kalkıyor kuzum ya çok balgamli hırıltısı var yanakları kıpkırmızı ya sesi çıkmıyor ege kaç aylık
ArasinnAnnesi [bilinmeyen] inşallah canım ya bende paronox fitil koydum biraz rahat gibi ama nasıl rahatlarsa artık ya
ArasinnAnnesi [bilinmeyen] tesadüfe bak 9 aylik olması canım. Canim ya bi an once iyilessinler valla o yemiyor diye bende aç kalıyorum resmen. Ne zaman doğdu