slcknsl44 Bize de k vitamini yapmalarına rağmen göbeğimiz iki haftayı geçkin düştü ve kanaması da oldu 😔 hatta ben telaşlandım, acile gidelim dedim ama eşim hastaneyi aradı, doktorla konuştuk. Doktor bebeğin emmesinde sorun yoksa, göbekte kötü koku yoksa ve az az kanıyorsa sorun olmaz dedi. İyileşene kadar bebeği yıkamadık sadece enfeksiyon riskine karşı ve kendiliğinden geçti de hakikaten.