Kızlar virüsten dolayı çıkamıyoruz malum ama gelecek ürünler hoşuma gitti ihtiyacimiz olan şeyler var eşime aldırmayı düşünüyorum. Silikon önlük istiyorum bir de oturma koltuğu nasıldır acaba 25 tl çok uygun geldi normal fiyatları 80 100 tl. Bebeğim yeni yeni oturuyor faydalı olur diye düşünüyorum. Kullanan var mı aranizda ? Siz neler alacaksınız ?