Esracm Kizlar oglum icin mayista gel 1.5 yas asisi icin demislerdi gecen sene kasim ayinda dediler. Burdaki hemsireler telefon edip hatırlatmıyor malesef. Tam 18 aylik olunca mi gidiliyor. 14 mayista 18 aylik olacak