hanimlar merhabalar kizim 3 ay 26 gunluk. 1 ay once sutum kesildi ve emmeyi birakti. o gunden sonra geceleri deliksiz uyumayq basladi. bu cok guzel bir sey tabiki. ancak 10 da yatip 7 de kalkarken son 1 haftadir 10 da uyuyup 9-10 lara kadar kalkmamaya basladi. bugun 9.40ta uyandi mesela. 12 saat deliksiz uyumasi o kadar saat ac kalmasi sorun yaratir mi bebegim daha cok kucuk gece uyandirip mama vermem gerekir mi kilosu vs iyi aslinda ama bilemiyorum