Günaydın güzel anneler bu sabah kızımın 2.ay aşısını yaptırdım sağlık ocağında dışarda çok sıra olduğu için hemşire pek bilgi vermedi ne yapmam gerektiği ile ilgili bilgi vermedi bilgisi olan yada sağlıkçı arkadaşlarım bilgi verebilir mi ateş çıkar mı evde yok çünkü aldırmam gerekli mi