Btlrvyda_13 ben tavandan asılı beşik kullanıyorum bebeğim ayağımdan indirdiğim an uyanırdı hiç yerinde uyumazdı öyle olunca yaptırdım bende 4 aydır yatıyor orda çok şükür şimdi uykularımız düzene girdi onun sayesinde her yerde uyuyor artık ama çok sağlam yapmanız gerekiyor kancalar çok büyük benimkinin büyük bir insan asıldı aşağı gelmedi arada yokluyorum asılıyorum ama çok şükür sağlam