Oğluma doğduğunda üfürüm var dediler 1 ay sonra kapandı ses duymadılar çünkü yok dediler. Yenidoğanlarda çok sık oluyor.hiç düşünmedim çünkü kızıma hamileydim, detaylı ultrasonda onda da delik var dedi perinatoloji uzmanı. Hatta çocuk kardiyoloji doktoruna gönderdiler. Doğuma kadar geçti. Size dediler mi detaylı ultrasonda?