Efee_sevim Kızlar bebeğin ilk ay kilosu doğduğu kiloya göremi yoksa iki gün sonra düştüğü kiloya göremi hesaplanır?
Deletedmom388 Efee_sevim Doğduğu kiloya göre olması lazım.Çünkü doktorumuz da sağlık ocağı da hep öyle hesapladı🌸
Doruk12 Efee_sevim doğduğu kiloya göre. Sonuçta alıp vermeler oluyo o süreçte hep doğum kilosunu baz aldılar bizde de 😊
SeverusSnape Efee_sevim bizim doktorumuz düştüğü kilodan hesaplamıştı, kilo kaybı normalin üstünde olmuştu. İlk hedef 1 hafta içinde doğum kilosuna dönmesiydi. Daha sonra doğum kilosunu baz alarak hesapladı.
DogaLina Efee_sevim canım ilk ay biraz farklı. Biz sarılık olmuştuk ve sütüm yokmuş normal şişlik haricinde toplam 480-500 gram gibi bi kilo kaybettik. O zaman doktorlar bana ilk ay için doğum kilosuna ulaşması gerek demişlerdi. Ulaşmıştık 40 gram fln geçmiştik tamam süper demişlerdi.
Efee_sevim Doğduğu kiloya göre 700gr almış oğlum çok üzüldüm şimdi sağlık ocağı ölçtü düştüğü kilodan hesapladı
Gulmrt Efee_sevim verip aldığı kilosu da var arada daha 700 gr az değil benim de kızım o kadar almıştı
DogaLina Efee_sevim şuan bebegin kilo alıp almadıgını sen nasıl anladın? Aylık kontrole götürmen gerek zaten sadece kilo için değil.
SeverusSnape Efee_sevim 2 aydır kontrole gitmiyoruz biz, bebeğimin doktoru erteledi virüs sebebiyle☹️
DogaLina Efee_sevim 730 gram almış öyle doktora gidilcek bi durum yok bence. Normalde zaten 1 kiloya yakın alıyolar. Belki bi 100-150 gram fazla alabilirdi o kadar. Sen sık sık emzir
DogaLina Efee_sevim benim kızım ilk doğdugunda 4040 doğdu 3500 e düştü sonra ilk ayda 4090 olmuştu ve güzel demişlerdi.
Sumide canim doğduğu kiloya gore baktılar hep ama kizim ilk iki hafta 3100 gramdı 3400 doğmuştu. 1. ayin sonunda 3550 oldu ve cok az kilo aldı. ben hep düştüğü kiloya gore hesapladım. reflüsü falan vardı tabi onları sonradan söyledi doktor