Ben patikli alt çok nadir giydiriyorum artık zaten çorap ta var pek sıcağı sevmiyor kızım hem hareket falan edebilmesi için açık ayak olması daha saglikliymis dene bir gör daha verimli oluyor ve bebiş de keyifli oluyor ,eğer çok küçük geliyorsa bir kaçını gözden çıkar kes patiklerini eğer alternatif yoksa :) ben tendyoldan lc Waikiki , koton bazen e bebek ten alıyorum