Emin_e Ruzgarsmomm kaka yaparsa emerken degistiriyorum yoksa degistirmiyorum hic sizmiyor ne kadar dolu da olsa a101in bezini kullaniyorum
Papatyaseverr Ruzgarsmomm evet 2 kere değiştiriyorum rahat uyusun diye zaten kirletiyorda siz neden değiştirmiyorsunuz günah sizin poponuz pis uyusanız rahat edebilir misiniz böyle düşünün 😊
Balbocegi Ruzgarsmomm akşam 11-12 gibi bağlıyorum sabah 7-8 gibi degistiriyorum. Sızdırma olmadı. Premium care kullanıyorum
Papatyaseverr Fatma_FLZ bende her beslenmeden sonra değiştiriyorum gönlüm el vermiyor çiş dahi yapsa öyle kalmasına
minnakbaby Ruzgarsmomm kac kere beslendigine bagli bence bu sizdirma isi. Benimki 2 saate bir beslendiginde tabiki sızdırıyor ama bikac kere beslenirse sizdirmiyor 🙂 sürekli kalkiyor mu eger uykulari guzelse kalkmiyorsa bez numarasinda bi sorun olabilir
minnakbaby Ruzgarsmomm o zaman bez ne kadar iyi olursa olsun sizacak tabiki 12 1 gibi degistirirseniz aabaha kadar gider daha gec degistirince uykusu aciliyor benimkinin o saatler uykusu derin oluyor
Si_se_ta_be Ruzgarsmomm Ewy baby kullanıyorum bebeğim çok çiş yapar ama ona rağmen sabah bakıyorum hiç sızdırmıyor.
Gulmrt Ruzgarsmomm sadece çişse değiştirmiyorum prima pure kullanıyorum hiç sızdırmadı daha ama kakası varsa değişiyorum tabi
Ozlem_yldz Deletedmom298 Çocuğum beş günde bir kaka yapıyor sadece çiş yapıyor Geceleri. ben bir kaç kere değiştirdim uykusu tamamen bozuldu o yüzden değiştirmiyorum ki zaten değiştirirmeyin deniliyor. Kaliteli uyku için
Deletedmom298 Ozlem_yldz Kaliteli uyku konjsunda hakli olabilirsiniz ama ben uyanmadan degistirmiyorum. Uyaninda emzirip degistiryorum bjde mübarek musluk gibi kakasi bitmiyorki 😁 gunde 7 8 kere bez degistiriyorum
ayseadem Ruzgarsmomm sızdırmadan ziyade pişik yapabilir bence değiştirin kendinizi bebeğinizin yerine koyun bezin içinde durmak zaten zor hava almıyor birde üzerine ıslaklık ve kaka onun içinde ne kadar rahat ederdiniz bebeğinizin rahatı için temizlemenizi öneririm 🙂
Ruzgarsmomm ayseadem kakasını yaparsa mutlaka değiştiriyorum zaten. Ama uykusu bölündüğü için bunu alışkanlık haline getiriyor bebekler. Zaten kulladığımız bezler sıvıyı içine çektiği için cok büyük bir rahatsızlık duymuyor bebekler kaka hariç
AmineGlce Ruzgarsmomm prima kullanıyorum çoğu kez geceleri bende açmıyorum bi kaç kez sızdırma olayını bende yaşadım onuda yanlış bağlama tekniğinden olduğunu düşündüm daha dikkatli bağlıyorum asla sızdırmıyor
Mnli Ruzgarsmomm kaka yaparsa ki uzun süredir uyurken yapmıyor değiştirmiyorum sabah değiştiriyorum gece yatmadan popoyu yıkayıp bezliyorum pirama premum care biz sorun yaşamadık 12 saat falan duruyor
Deletedmom212 Ruzgarsmomm bedeni ufak mı gelmeye basladı acaba? Hiç değiştirmiyorum geceleri ben cok sukur daha hiç tasma sızdırma olmadı
Ruzgarsmomm Deletedmom212 sanırım fazla çiş yapıyor bebeğim geceleri. Sık uyanıp emiyor çünkü. Burda bi arkadas zıbını cıt cıtlama dedi bu gece dediğini yaptım ve sızdırmadı cok şükür