Ruzgarsmomm Defneannesi_ cok sıkmıyorum ama bolda bırakmıyorum. Bugun bıraz sıkmayı deneyım. Olmazsa geceleri bir kere değiştrcem altını.
Ozlem_yldz Ruzgarsmomm bebeğim hiç pişik olmadı bu güne dek. Nasıl alıştırılırsa öyle devam ediyor. Azcık kızarıklık oldu mu da sudokrem sürüyorum hemen geçiyor.
Deletedmom298 🙄🙄🙄🙄 Şok içindeyim. Kizzz o kadar saat nasil degistirmeden duruyorsunuz. Ben gece 3 kere degistiriyorum. İçim rahat etmrz sabaha kdar kirli bezle 😲😲
Deletedmom413 Deletedmom298 Bir süre sonra aliskanlik olup altimi degis deyip uyanacak Zaten gece gunduz ayrimina alısınca büyük cis yapmayida birakiyor cogu bebek
Fatma_FLZ Deletedmom298 Aynıyız alışkanlık meselesi benimde içim rahat etmiyor 3bucuk aylık olduk doğduğundan beri ne zmn emmeye kalksa değiştiririm Günde en az 10 bez rahat değişiyor Millet almıyor bende almiyim dedimde sabahına hafif kızarmaya başlamışmış bile Bide almayınca uyuyamadı
Ozlem_yldz Deletedmom298 Çocuğum beş günde bir kaka yapıyor sadece çiş yapıyor Geceleri. ben bir kaç kere değiştirdim uykusu tamamen bozuldu o yüzden değiştirmiyorum ki zaten değiştirirmeyin deniliyor. Kaliteli uyku için
Deletedmom298 Deletedmom413 Hmmm… benimki 2 ay 1 haftalik belkide ondan. Ben ozellikle uyandirmiyorum. Ama emmek icin uyandığında mutlaka altini degistiriyorum. Belki onlarin bebekleri daha büyükse ondan da olabilir.
SeverusSnape Ruzgarsmomm gece hiç değiştirmiyorum. Akşam 9 gibi bezini değiştirip pijamasını giydiriyorum. Sabah uyandığı saate kadar aynı bezle kalıyor. Geceleri prima pure kullanıyorum, premium careda kullandım. İkisinde de sızıntı hiç yaşamadım.
Esdoel Ruzgarsmomm Prima bizde de gece sızdırma yapmıştı ben kızıma hep BİM’in bezini kullandım oğluma da öyle gece büyük tuvaletini yapmadığı sürece degistirmiyorum
Deletedmom727207 Ruzgarsmomm Ben gece hiç değiştirmiyorum sleppy kullanıyorum sabah kalktığında değiştiriyorum
Deletedmom413 Deletedmom298 Bence sizde degismeyi azaltmalisiniz Emme sıklıgı azalsada alt degistirme icin uyanmaya devam edebilir Tavsiye sadece :)
Mom563 Ruzgarsmomm molfix kullanıyorum akşam 10 gibi bağlıyorum sabah da 7 gibi açıyorum sızmamış oluyo.
Ndderdem Ruzgarsmomm ben degıstırıyodum ilk 3 ay degıstırdım cok emıyordu bezı cok doluyordu yanı sabaha kadar hıcbır bez idara edemezdi 😂 uyanmıyorduda sıkıntı olmadı bizde
Deletedmom298 Deletedmom413 Valla açıkçası birakamam. Musluk gibi mubarek 😁 kakası bitmiyor doğduğundan beri. Bez fabrikamiz olsa batmıştık yani 😀
Taze_annee Ruzgarsmomm biz sleepy kullanıyoruz ama ben gece bir defa degstryorum basıyor çocuk çığlığı ama pişik olacak korkusuyla mecburen degstryorum
Papatyaseverr Fatma_FLZ bende her beslenmeden sonra değiştiriyorum gönlüm el vermiyor çiş dahi yapsa öyle kalmasına