Naimeulger06 Merhaba kızlar ben 5 ay önce sezeryan oldum bugun dikişimin baş kısmında hafif kızarıklık ve şişlik gördüm ağrım yok sadece kaşıntı var neden olabilir sizce orda sivilce çıkma ihtimali olabilirmi yoksa iltihapmıdır😔
GSA1319 Naimeulger06 eğer doğum sonrası göbeğiniz kaldıysa biraz terleyince veya duştan sonra nemli kalıyor o zaman kaşıntı kızarıklık yapabilir bi yıkayıp güzelce kurulayın hametan tarzı bir krem sürebilirsiniz