Zeynoliya Kızlar selam 23 günlük bebeğim var burunda tıkanıklık var zor nefes alıp veriyor, serumla yapılan bi tazzik işlemi var aranızda uygulayan var mı ? Yada herhangi bir öneriniz ?
Tugceeeee12345 Zeynoliya küçücük bebeğe öyle yapılmaz normal serum suyu damlat yumuşat sonra aspretörle Çek Hafifçe
baturalpim Zeynoliya yapabilirsin bence cok basir bi islem. Cok cekiniyorum ilk basta yapmaya ama bikerr yapinca bebegim cok rahatladi. Siktiktan sonra aspiratorle temizliyorum cok rahat nefes aliyo.
Mehmetaslan Zeynoliya odanızın sıcaklığını düşürün nemini iyi ayarlayın 25 derecenin üzerine mümkün olduğunca çıkmayın nemi yüzde 45 50 den aşağı düşürmeyin tek kat giydirin terlemesine izin vermeyin bebeğinizin bizim 45 günlüktü ilk olduğunda serum fizyoloji ile çektik burnunu 2 akşamda başucuna soğan ezdim koydum biz soğan doğrarken nasıl gözümüzü burnumuzu akıttı onunda aktı 2 günde yeşilden beyaza döndü akıntı burnundan aldığım geçmiş olsun canım
baturalpim Tugceeeee12345 bize ilk gun hastanede hemsiremiz yapmisti bisey olacagini sanmiyorum az bi miktarda yapabilir cunku damla seklinde olanlar hicbir ise yaramiyo
Tugceeeee12345 baturalpim valla Hemsire bilinçsizce davranmış çünkü 6 aydan sonra bile zar zor öneriliyor tehlikeli daha onların burun içi damarları çok hassas ben oğlumun hep çektim çok şükür bir sorun yaşamadık hala geceleri biraz biraz sıkarım çekmesemde temiz olsun diye
baturalpim Zeynoliya eczaci bize 2 yada 2.5 ml olsun fazla olmasin dedi oyle yapiyorum. Bide korkmayin yutsada bisey olmaz dedigi icin korkmadan yaptim