Minnaktospik Defnemom41 geceleri kendi ne zaman uyanirsa ozaman emzirdim. Uyku arasinda yada uyandirip emzirdigimde cok verim alamadi uykusundan bende aciktiginda emziriyorum suan 2 bucuk ayligiz 1 aydir bu sekilde yapiyorum
Aslancikk Defnemom41 canim oğlumda tam iki aylık akşam on gibi yatio gece bir gibi kalkio emio tekrar uyuyo sabaha karşı dört buçuk gibi tekrar kalkio.en sonda yediye doğru tekrar kalkıp emio yatio
1anne1yavru Defnemom41 gündüz 2 satte bi gece 4,5 saat de bir kilo alımı güzel o yüzden yoksa 2 ay olana kadar gece gündüz 2 saatti, artık gece uzattım doktorum dedi
Deletedmom896 Geceleri ne zaman uyanırsa emziriyorum kendi uyanıyor ama 3 saati geçerse kendim emziriyorum